افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی
پایان نامه افزایش فروش
پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی
پایان نامهافزایش فروش در شرکتها
تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش
افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود  پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

چکیده

تصور نیاز به برنامه ریزی علمی شرکت صنایع کاشی الوند، زمینه ساز خلق موضوع تدوین برنامه بازاریابی در نزد محقق شد. از اینرو محقق به منظور دستیابی به این مهم بعد از کسب اجازه، اقدام به تشخیص رویکرد مدیران بخش های مختلف به ویژه دپارتمان فروش و کارکنان فروش نسبت به برنامه ریزی نموده و جهت آشنایی با نظرات مشتریان و ذینفعان این سازمان که نمایندگان کلیدی تعیین شدند (بدلیل اینکه از حیث دسته بندی B 2 B تشخیص داده شد) اطلاعات گردآوری شده از طریق پرسشنامه بود، بنابراین روش تحقیق توصیفی بکار گرفته شده است و به منظور تعیین موقعیت فعلی شرکت در کسب و کار بعد از مطالعات کتابخانه ای و میدانی و اطلاعات حاصل از پرسشنامه ای که در اختیار مدیران بخشهای مختلف و کارکنان فروش قرارگرفته بود به ارزیابی صنعت، بازار و رقبا پرداخته ایم و توانستیم با شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها ضمن پاسخگویی به سوال دوم پژوهش با استفاده از ماتریس آنسف استراتژی های مناسب تعیین گردندو همچنین اهداف فروش پس از پیش بینی فروش طبق مدل پیش بینی نمو همواره هلت – وینترز برای سه سال آینده پیش بینی گردید و از نتایج بدست آمده از پرسشنامه ای که در بین نمایندگان کلیدی فروش شرکت در سراسر کشور توزیع گردیده بود. نقاط ضعف و قوت آمیخته بازاریابی که سوال چهارم پژوهش حاضر بود شناسایی و مشخص گردید  و متعاقب آن برنامه عملیاتی بازاریابی، بعد از مطابقت با اهداف در قالب آمیخته بازاریابی با ارائه راهکارهای پیشنهادی بیان گردید.

 

 

کلمات کلیدی:

برنامه بازاریابی

افزایش فروش

تدوین برنامه بازاریابی

شرکت کاشی الوند

 

 

 

مساله پژوهش

تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.

 

 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

 

مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول کلیات پژوهش 2

1-1- مسئله پژوهش 3

2-1- پرسش های پژوهش 5

3-1- اهداف پژوهش و ضرورت های آن 6

4-1- سوال های پژوهش 6

5-1- کاربردهای پژوهش و استفاده کنندگان از نتایج 6

6-1- تعاریف عملیاتی 7

7-1- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق 9

 

فصل دوم مبانی نظری 10

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فصل سوم: روش تحقیق 82

مقدمه 83

1-3- روش تحقیق 83

2-3- مسئله تحقیق 83

3-3- سوالات تحقیق 84

4-3- روشهای گردآوری اطلاعات 84

5-3- روایی و پایایی پرسش نامه  87

6-3- جامعه و نمونه آماری 88

7-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها 88

 

فصل چهارم: یافته های پژوهش 90

مقدمه 91

1-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در جهان 93

2-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در ایران 102

3-4- معرفی شرکت صنایع کاشی الوند 117

4-4-تجزیه و تحلیل عملکرد شرکت صنایع کاشی الوند وجایگاه آن در صنعت 122

5-4-ساختار سازمانی 125

6-4-تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف،فرصتها و تهدیدها 126

7-4- ارزیابی وضعیت رقابت و سهم بازار شرکت کاشی الوند 132

8-4- بیانیه ماموریت شرکت کاشی الوند 134

9-4- استراتژی شرکت کاشی الوند 135

10-4- اهداف بازاریابی شرکت صنایع کاشی الوند 139

11-4- اهداف فروش شرکت صنایع کاشی الوند 140

12-4- تجزیه و تحلیل آماری داده های جمع آوری شده از فرم نظرسنجی نمایندگان فروش 142

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 161

مقدمه 162

1-5- تحلیل نتایج پرسش های مطرح شده در پژوهش 162

2-5- پیشنهاداتی در خصوص برنامه ریزی تولید و صادرات از نگاه صاحبنظران صنعت کاشی و سرامیک 170

3-5- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی 171

4-5- محدودیت های پژوهش 171

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

1-3- مقیاس پنج گزینه ای لیکرت 85

2-3- ترکیب سوالات پرسش نامه 86

3-3- مقیاس پنج گزینه ای لیکرت 87

1-4- ارزیابی رویکرد موجود شرکت صنایع کاشی الوند به برنامه ریزی بازاریابی 91

2-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید و مصرف کاشی جهان 94

3-4-جدول مقایسه ای پیش بینی و مقدار تولید کشورهای عمده تولید کننده کاشی در جهان 96

4-4- جدول مقایسه ای مقدار مصرف کشورهای عمده مصرف کننده کاشی در جهان 98

5-4- جدول مقایسه ای مقدار صادرات کشورهای عمده صادرکننده کاشی در جهان 100

6-4- جدول مقایسه ای پیش بینی و مقدار واردات کشورهای عمده واردکننده کاشی در جهان 101

7-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید و مصرف کاشی ایران 109

8-4-جدول مقایسه ای مقدار صادرات کاشی جهان و ایران 111

9-4- بخشی از وضعیت کاشی وسرامیک ایران از سال 1383تا1393 114

10-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید، صادرات کاشی و سرامیک ایران- شرکت کاشی الوند 122

11-4- تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدها 127

12-4- تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها 131

13-4- جدول مقایسه ای مقدار فروش کاشی و سرامیک ایران – شرکت کاشی الوند 133

14-4- محاسبات مدل پیش بینی نمو هموار هلت-وینترزبرای فروش شرکت کاشی الوند 141

15-4- جدول فراوانی سابقه فعالیت فروشگاه 143

16-4- جدول فراوانی مدت همکاری و آشنایی با شرکت کاشی الوند 143

17-4-جدول فراوانی سطح تحصیلات 144

18-4- جدول فراوانی رتبه بندی رقبا 144

19-4- جدول فراوانی برترین نسبت به رقبا 145

20-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل محصول 148

21-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل محصول 151

22-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل قیمت 153

23-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل قیمت 154

24-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل توزیع 156

25-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل توزیع 157

26-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل ترفیع 158

27-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل ترفیع 159

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

شکل 1-4- مدل مفهومی پژوهش 93

شکل 2-4-نمودار مقایسه ای تولید، مصرف، مازاد و مازاد انباشته کاشی و سرامیک 94

شکل 3-4- نمودار مقایسه ای سهم مازاد مصرف جهانی کاشی و سرامیک از تولید جهانی درسالهای 2009 تا 2013 95

شکل 4-4-نمودار مقدار تولید کشورهای عمده تولید کننده کاشی در جهان  97

شکل 5-4- نمودار مقایسه ای سهم تولید مناطق مختلف جهان در سا ل2013 97

شکل 6-4- نمودار مقدار مصرف کشورهای عمده مصرف کننده کاشی در جهان 99

شکل 7-4- نمودار مقایسه ای سهم مصرف مناطق مختلف جهان در سال 2013 99

شکل 8-4- نمودار مقدار واردات کشورهای عمده وارد کننده کاشی در جهان 102

شکل 9-4- نمودار مقایسه تولید و مصرف کاشی و سرامیک در ایران  110

شکل 10-4- نمودار مقایسه سهم مازاد مصرف کاشی و سرامیک از تولید ایران در سالهای 2000 تا 2013  111

شکل 11-4- نمودار مقایسه سهم صادرات کاشی و سرامیک ایران و جهان از مقادیر تولید 112

شکل 12-4- نمودار درصد سهم صادرات کاشی ایران از صادرات جهانی 113

شکل 13-4- سهم هر کشور از کل صادرات ایران به لحاظ مقداری در سال 1391 113

شکل 14-4- نمودار مقایسه ای میزان تولید و ظرفیت اسمی مجموع واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک  115

شکل 15-4- نمودار مقایسه ای مازاد و مازاد انباشته کاشی و سرامیک کشور در سالهای 1383 تا 1393 116

شکل 16-4- نمودار مقایسه ای سرانه ظرفیت نصب شده تولید و مصرف کاشی و سرامیک کشور در سالهای 1383 تا 1393 117

شکل 17-4- نمودار مقایسه ای تولید کاشی و سرامیک ایران و فروش صنایع کاشی الوند 123

شکل 18-4- نمودار مقایسه ای صادرات کاشی و سرامیک ایران با صادرات صنایع کاشی الوند 123

شکل 19-4- نمودار مقایسه ای حجم فروش و ارزش ریالی فروش صنایع کاشی الوند  124

شکل 20-4- نمودار ساختار سازمانی دپارتمان فروش صنایع کاشی الوند 125

شکل 21-4- نمودار مقایسه ای مقدار فروش کاشی و سرامیک ایران و شرکت کاشی الوند 133

شکل 22-4- نمودار سهم بازار شرکت کاشی الوند طی سالهای 1384تا 1392 134

شکل 23-4- مشاهدات واقعی سری زمانی فروش ریالی شرکت صنایع کاشی الوند و مقدار پیش بینی شده  141

شکل 24-4- نمودار فراوانی رتبه بندی رقبا 145

شکل 25-4- نمودار فراوانی برتری نسبت به رقبا 146

شکل 26-4- بخش های هدف 147

شکل 27-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل محصول  150

شکل 28-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل قیمت 154

شکل 29-4 نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل توزیع 157

شکل 30-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل ترفیع 159

 

 

  • بررسی حجاب زنان از عهد باستان تا دوران قاجار

    بررسی حجاب زنان از عهد باستان تا دوران قاجار پوشش زنان در ایران ارزشهای فرهنگی پوشش زنان در عصر اساطیری پوشش زنان ایرانی در عهد هخامنشیان پوشش زنان ایرانی در دوره ی ساسانیان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • فتوت نامه ها و سی رساله از رسائل خاکساریه

    فتوت نامه ها و سی رساله از رسائل خاکساریه فتوت نامه رسائل خاکساریه دانلود مقاله فتوت نامه ها و سی رساله از رسائل خاکساریه سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام…

  • اوصاف ، ارکان و اقسام قرارداد اختیار معامله

    اوصاف ، ارکان و اقسام قرارداد اختیار معامله پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست مفهوم قرارداد اختیار معامله ارکان قرارداد اختیار معامله اوصاف قرارداد اختیار معامله معایب قرارداد اختیار معامله مزایای اوصاف قرارداد…

  • بررسی ساختاری و کارکرد سیستمهای ICS

    بررسی ساختاری و کارکرد سیستمهای ICS بررسی ساختار و نحوه عملکرد سیستم های کنترل صنعتی بررسی ساختاری و کارکرد سیستمهای ICS سیستم های کنترل صنعتی عملکرد سیستم های کنترل صنعتی ساختار سیستم های کنترل صنعتی دانلود پایان نامه الکترونیک دانلود…

  • ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند محصولات کاله

    ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند محصولات کاله آمیخته بازاریابی آمیخته بازاریابی سبز ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در محصولات کاله تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند…

  • پروژه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان بررسی عوامل موثر بر بزهکاری اطفال و نوجوانان (تهران 1387)

    پروژه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان بررسی عوامل موثر بر بزهکاری اطفال و نوجوانان (تهران 1387) ناهنجارهای اجتماعی بزهکاری اطفال و نوجوانان دانلود پروژه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان بررسی عوامل موثر بر بزهکاری اطفال و نوجوانان (تهران…

  • تثبیت خاک رس با آهک، سیمان و CBR PLUS و مقایسه آنها با هم

    تثبیت خاک رس با آهک، سیمان و CBR PLUS و مقایسه آنها با هم خاکهای مسئله دار تثبیت کننده خاک رس تثبیت کننده های خاک تثبیت خاک رس با آهک، سیمان و CBR PLUS و مقایسه آنها با هم مقایسه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار نامناسب معلمان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار نامناسب معلمان مبانی نظری رفتار نامناسب معلمان دانلود مبانی نظری رفتار نامناسب معلمان پیشینه تحقیق رفتار نامناسب معلمان ادبیات نظری رفتار نامناسب معلمان فصل دوم پایان نامه رفتار نامناسب معلمان مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسی کالبدی باغ ایرانی

    بررسی کالبدی باغ ایرانی باغهای ایرانی عناصر باغ ایرانی معماری باغ ایرانی بررسی کالبدی باغ ایرانی دانلود پایان نامه هنر دانلود پایان نامه رشته هنر رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته هنر بررسی کالبدی باغ ایرانی *قابل استفاده…

  • پاورپوینت بیمه های عمر و پس انداز

    پاورپوینت بیمه های عمر و پس انداز کلمات کلیدی : پاورپوینت بیمه های عمر و پس انداز تحقیق بیمه های عمر و پس انداز مقاله بیمه های عمر و پس انداز بررسی بیمه های عمر و پس انداز تاریخچه بیمه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های عملکردی بیمارستان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های عملکردی بیمارستان مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان دانلود مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان پیشینه تحقیق شاخص های عملکردی بیمارستان ادبیات نظری شاخص های عملکردی بیمارستان فصل دوم پایان نامه شاخص های…

  • فصل دوم پایان نامه و مبانی نظری خود نظم دهی و ابعاد آن

    فصل دوم پایان نامه و مبانی نظری خود نظم دهی و ابعاد آن کلمات کلیدی : مبانی نظری خود نظم دهی پیشینه تحقیق خود نظم دهی ادبیات نظری خود نظم دهی چارچوب نظری خود نظم دهی مبانی نظری ابعاد خود…

  • قوه قاهره و آثار آن در مسئولیت قراردادی در کنوانسیون بیع بین المللی کالا

    قوه قاهره و آثار آن در مسئولیت قراردادی در کنوانسیون بیع بین المللی کالا اثر فورس ماژور بر قرارداد آثار قوه قاهره و انتفای قرارداد فورس ماژور در قراردادهای بازرگانی نقش قوه قاهره در رفع مسئولیت قراردادی قوه قاهره در…

  • اسید نوکلئیک مبتنی بر حسگر زیستی الکتروشیمیایی برای بررسی تسهیم شده عوامل زیستی

    اسید نوکلئیک مبتنی بر حسگر زیستی الکتروشیمیایی برای بررسی تسهیم شده عوامل زیستی اسید نوکلئیک مبتنی بر حسگر زیستی الکتروشیمیایی برای بررسی تسهیم شده عوامل زیستی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده نیاز به روشهای سریع، قابل اعتماد، خاص…

  • اعتیاد در سنین پایین

    اعتیاد در سنین پایین اعتیاد معتادان نوجوان نوجوانان بزهکار دانلود مقاله اعتیاد در سنین پایین آموزش پیشگیری از اعتیاد علائم مصرف مواد مخدر در جوانان و نوجوانان سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • شخصیت و محبوبیت زن در خانواده و جامعه و بررسی چالشها و آسیبهای آن

    شخصیت و محبوبیت زن در خانواده و جامعه و بررسی چالشها و آسیبهای آن آسیب شناسی شخصیت و محبوبیت زن آسیب شناسی شخصیت زن با تاکید بر بدحجابی تاثیر بدحجابی بر شخصیت زن پایان نامه بدحجابی آسیب شناسی رفتار ناهنجار…

  • طبیعت در پسادریافتگری با تاکید بر کارهای ونسان ون گوگ

    طبیعت در پسادریافتگری با تاکید بر کارهای ونسان ون گوگ طبیعت در پست امپرسیونیسم بررسی طبیعت در كارهای ون گوگ طبیعت در پسادریافتگری با تاکید بر کارهای ونسان ون گوگ طبیعت در پست امپرسیونیسم با تاکید بر کارهای ون گوگ…

  • قوانین موجود در برابر گرفتن آزادی از کودکان در حقوق ایران و مقایسه آن با قوانین بین المللی

    قوانین موجود در برابر گرفتن آزادی از کودکان در حقوق ایران و مقایسه آن با قوانین بین المللی سن مسئولیت كیفری سلب آزادی قرار بازداشت موقت‌ كانون اصلاح و تربیت مفهوم لغوی طفل ضوابط بین المللی ناظر به سلب آزادی…

  • مدیریت استراتژیک و داشتن تفکر استراتژیک در سازمان

    مدیریت استراتژیک و داشتن تفکر استراتژیک در سازمان سازمان ارزیابی متوازن تفکر استراتژیک مدیریت استراتژی استراتژی سازمان و مدیریت عملكرد دانلود پایان نامه رشته مدیریت مدیریت استراتژیک و داشتن تفکر استراتژیک در سازمان دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت دانلود…

  • طراحی حافظه داخلی تلفن با میکرو کنترلر AVR

    طراحی حافظه داخلی تلفن با میکرو کنترلر AVR ریزپردازنده حافظه داخلی میکرو پروسسور میکرو کنترلر AVR طراحی حافظه داخلی تلفن طراحی حافظه داخلی تلفن با میکرو کنترلر AVR داناود پروژه رشته الکترونیک داناود پروژه الکترونیک رفتن به سایت اصلی داناود…

  • ارزیابی افسردگی در پرسنل بیمارستان و تاثیر آن بر رضایت شغلی

    ارزیابی افسردگی در پرسنل بیمارستان و تاثیر آن بر رضایت شغلی رضایت شغلی دانلود پایان نامه افسردگی در پرسنل بیمارستان افسردگی در کارکنان افسردگی در پرسنل بیمارستان ارزیابی افسردگی در پرسنل بیمارستان و تاثیر آن بر رضایت شغلی تاثیر افسردگی…

  • سوالات تستی کتاب وصیت نامه امام خمینی تالیف شفیعی مازندرانی با پاسخنامه

    سوالات تستی کتاب وصیت نامه امام خمینی تالیف شفیعی مازندرانی با پاسخنامه سوالات تستی کتاب وصیت نامه امام خمینی تالیف شفیعی با پاسخنامه مازندرانی صیت نامه امام خمینی تالیف شفیعی مازندرانی وصیت نامه امام سوالات تستی کتاب وصیت نامه امام…

  • مبانی مدلسازی حرارتی، فرایند بهینه‌سازی و کاربردهای آن

    مبانی مدلسازی حرارتی، فرایند بهینه‌سازی و کاربردهای آن مواد آلی مدل سازی بلوغ مدل سازی حرارتی ارزیابی سنگ‌های منشاء دانلود پایان نامه مدل سازی حرارتی مبانی مدلسازی حرارتی، فرایند بهینه‌سازی و کاربردهای آن دانلود پایان نامه نفت دانلود پایان نامه…

  • پوشش و حجاب در ادیان اهل کتاب

    پوشش و حجاب در ادیان اهل کتاب دانلود تحقیق حجاب در ادیان اهل کتاب حجاب در ادیان اهل کتاب تاریخچه حجاب در ادیان حجاب در ادیان اهل کتاب حجاب در دین یهود حجاب در مسیحیت حجاب در آیین زرتشت رفتن…

  • پروژه کارشناسی رشته محیط زیست و بهداشت محیط با عنوان نیروگاه های حرارتی و اثرات زیست محیطی آنها

    پروژه کارشناسی رشته محیط زیست و بهداشت محیط با عنوان نیروگاه های حرارتی و اثرات زیست محیطی آنها آلاینده ها نیروگاه های حرارتی آلودگی های نیروگاه تصفیه پساب نیروگاه ها اثرات زیست محیطی نیروگاه های حرارتی خرید پروژه کارشناسی رشته…

  • دانلود مقاله رشته حقوق با عنوان سرقفلی

    دانلود مقاله رشته حقوق با عنوان سرقفلی دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل اجاره حق سرقفلی حق كسب پیشه و تجارت رفتن به…

  • مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها

    مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی…

  • دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای

    دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای جرم مطبوعاتی جرایم رسانه ای اصول اخلاقی روزنامه نگاری دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات دانلود…

  • پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان صالحی با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان صالحی با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه عملکرد شغلی دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی پرسشنامه عملکرد شغلی صالحی پرسشنامه عملکرد شغلی کارکنان پرسشنامه استاندارد عملکرد شغلی پرسشنامه ارزیابی عملکرد شغلی پرسشنامه خودارزیابی عملکرد…

  • ویژگی ها و پیامدهای مهارتهای اجتماعی با تاکید در افراد نابینا

    ویژگی ها و پیامدهای مهارتهای اجتماعی با تاکید در افراد نابینا تحقیق مهارتهای اجتماعی پایان نامه مهارت های اجتماعی مهارت های اجتماعی چیست انواع مهارت های اجتماعی تعریف مهارت های اجتماعی دانلود پایان نامه مهارت های اجتماعی ویژگی های مهارتهای…