عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

برند تجاری
ارزش ویژه برند
استراتژی های رقابتی
سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه مدیریت

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

مطالعه موردی:لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate

*همراه با پرسشنامه

 

 

بیان مسئله

موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد، تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمان های بازرگانی، سود یک هدف مهم است و می تواند ترکیبی از نتایج مالی کوتاه مدت افزایش منابع یا جریان نقدی و افزایش ارزش ویژه ی برند باشد.افزایش در ارزش ویژه ی برند معادل یک دارایی هست که توسط عادات مشتریان و نگرش-های آن ها به برندشان داده می شود. در این نوشته سعی شده است، ابعاد این مفهوم، دیدگاه های مختلف نسبت به آن و بازاریابی آن هرچند مختصر توضیح داده شود. (پیک شیوا، دی 1386)

 

مفاهیمی نظیر استراتژی های کلی، روش های قیمت گذاری، توزیع، توسعه تبلیغات و تقسیم-بندی در بازار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. فاکتورهایی مانند نفوذ در بازار، سود، بودجه، بررسی اقتصادی، سرمایه گذاری های کلان، فعالیت های دولتی، تغییرات آماری، پدید آمدن تسهیلات تکنولوژیک و گرایشات فرهنگی در بازاریابی لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

به منظور تبیین خط مشی کلی بازاریابی می بایست همواره دو نکته اساسی را درنظر داشت:

1. چگونه می توانید در عرصه رقابت ها، تجارت مقرون به صرفه ای داشته باشید.

2. چگونه می توانید از برنامه های معین شده روزانه حمایت کرده و آن ها را اجرا نمایید.

 

این روزها به دلیل بوجودآمدن رقابت های بسیار شدید و تنگاتنگ، تعیین یک نوع استراتژی کلی از ملزومات کار  به شمار می رود. شما با این کار می توانید توان برابری محصولات خود را با سایر کالاها تضمین کنید؛ برای پی ریزی این استراتژی باید اسلوب مشخصی را به کار گیرید تا بتوانید آن را به طور روزانه در برنامه کاری خود به مرحله اجرا درآورید. اگر تکنیک انتخابی شما توسط منبع موثقی از کارشناسان متبحر پی ریزی نشده باشد، ارزش چندانی نداشته و کاربردی نخواهد بود.در روند ایجاد یک طرح کاربردی در عرصه تجارت باید عوامل بیشماری را درنظر گرفته و مورد بررسی قرار دهید. البته در میان کلیه این عوامل، فاکتورهایی هستند که از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. باید توجه داشت که تعیین هرگونه خط مشی کلی نیازمند ملاحظات مخصوص به خود می باشد. لازم نیست «همه » ی عوامل مهم را در تبیین خط مشی های کلی، دخیل کنیم. اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که در اکثر استراتژی ها نقاط اشتراکی به چشم می خورد. در این قسمت نگاهی به چند نمونه از مهم ترین فاکتورهای قابل بررسی خواهیم داشت.

 

برای تعیین استراتژی کلی، ابتدا باید اهداف کلی سرمایه گذاری و تشکیلات اقتصادی خود را معین کنید. به طور کلی این مطلب در یکی از چهار گزینه زیر تعریف می شود:

اگر بازار نیاز مبرمی به کالای ارائه شده شما داشته باشد و کالا با بهره گیری از بهترین کیفیت عرضه شود، باید سرمایه گذاری کلانی روی آن انجام دهید تا ارائه خدمات به بهترین نحو انجام پذیرد.اگر بازار نیاز مبرمی به کالای شما داشته باشد، اما کالا از کیفیت چندان مطلوب برخوردار نباشد، باید سعی کنید که به هر نحوی که شده کیفیت کالا را بهبود بخشیده و این مقوله را در رأس اولویت های تجاری اولویت لوکس خودرو قرار دهید.اگر بازار نیاز چندانی به کالای شما نداشته باشد، اما در عین حال محصولات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند باید بازاریابی کنید تا بتوانید میزان تقاضا را بالا برده و میزان سود خود را افزایش دهید.

 

پس از اینکه توانستید بهترین راه کسب سود را انتخاب کنید، قدم بعدی این است که روشی را برای چگونگی «عرضه» انتخاب کنید؛ بیشتر باید به دنبال روشی باشید که در بازار عمومیت بیشتری داشته باشد، به این معنا که باید از استراتژی های کلی و عمومی پیروی کنید. (این نوع استراتژی ها برای نخستین بار توسط «مایکل پورتر» در کتاب معروفش با نام «مزایای رقابت» بیان شد).

 

 

کلمات کلیدی:

برند تجاری

ارزش ویژه برند

استراتژی های رقابتی

سیستم بازاریابی و فروش

 

 

 اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق

استراتژی  مدیریت قیمت ها بر این اصل استوار است که شما می توانید خدمات و یا کالاهایی با کیفیت بالا را تولید کرده و آنها را با قیمتی پایین تر از قیمت رقبا به فروش برسانید. این قیمت های پایین به تدریج به شما سود می رسانند چراکه میزان تقاضا بالا می رود و فروش افزایش پیدا می-کند. برخی از فاکتورهایی که باید در مقوله مدیریت نرخ ها به آن توجه داشت، این است که خدمات و محصولات باید همچنان در دسترس بوده و قابل استفاده باشند، سرمایه در چرخه کار باشد، توانایی و مهارت کارکنان در تولید بالا باشد، نیروی انسانی به خوبی مدیریت شود، هدف از تولید محصول تسهیل در ساخت و مصرف آن باشد، توزیع با قیمت پایین انجام شود. (کاتلر فلیپ و گری آرمسترانگ، 1386)

 

استراتژی ایجاد تمایز به معنای تولید کالا و یا خدماتی است که به خودی خود منحصر بفرد هستند و همانند آن تاکنون در بازار یافت نشده است. برای جلوه دادن بیشتر کار می توانید به مارک های جدید، تکنولوژی اختصاصی، ویژگی های استثنایی، خدمات ممتاز، شبکه قوی توزیع، و یا سایر مواردی که در صنعت شما بی همتا هستند، اشاره کنید. این بی همتایی نهایتاً باید شما را به سودی بیش از هزینه صرف ساخت محصولات کارخانه ای برساند. از دیگر شرایطی که برای حمایت از استراتژی ایجاد تفاوت (تمایز) باید ذکر کرد، می توان به موارد مقابل اشاره کرد: قابلیت های بالای بازاریابی، بررسی فنی و موثر محصولات، داشتن پرسنل خلاق، برخورداری از توانایی انجام مطالعه و تحقیق و برخورداری از اعتبار بالا.

 

استراتژی متمرکز یکی از دشوارترین و از نظر تکنیکی یکی از پیشرفته ترین استراتژی های کلی و عمومی به شمار رود، و هدایت ورهبری آن نسبت به استراتژی ایجاد تمایز و مدیریت قیمت ها دشوارتر است. این نوع استراتژی برای هدف گیری یک بخش «متمرکز» درنظر گرفته شده است و معمولاً زمانی به کار گرفته می شود که استعمال استراتژی مدیریت قیمت ها و ایجاد تفاوت در بازار، مقرون به صرفه نباشد. این تکنیک معمولاً برپایه تحت پوشش قرار دادن هدفی خاص، آن هم به طور استثنایی و متفاوت (و نه مثل همیشه) می باشد تا به موجب آن توان رقابت را از دیگران بگیرد و به اصطلاح آنها را خلع سلاح نمایید. در این شیوه اغلب خورده پاهای موجود در بازار سرمایه هدف قرار می گیرند و از آنجایی که این نوع تولیدکنندگان، کوچک هستند و توان رقابت شدید را ندارندبه سرعت از پا درمی آیندو در نتیجه شما در کوتاه مدت صاحب سود فراوانی می-شوید و این اهمیت ما را بر آن داشت تا پژوهش را به عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate اختصاص دهیم. (همان)

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول مقدمه 8

چکیده 9

واژگان کلیدی 9

مقدمه 10

1- بیان مسئله 12

2- اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق 14

سؤال تحقیق: 16

هدف تحقیق: 16

فرضیه های تحقیق: 17

قلمرو تحقیق: 17

قلمرو موضوعی: 17

قلمرو زمانی: 18

قلمرو مکانی: 18

3- منابع و ابزارهای پژوهش: 18

4-  مفاهیم و واژگان اختصاصی 19

برند چیست؟ 19

 

فصل دوم كلیات پژوهش 20

مقدمه 21

نگرش از برون به درون سازمان 24

مفاهیم مرتبط با برند 25

ارزش ویژه برند (Brand Equity): 25

مدیریت استراتژیک برند (Brand Strategic Management): 26

تصویر برند (Brand Image) 26

آگاهی از برند (Brand Awareness) 27

تداعیهای برند (Brand Associations) 27

نمودار سازمانی در خصوص بخش مدیریت برند 27

1- مدیر برند (The Brand Managere) 28

2- مدیر ارزش برند (The Brand Equity Manager) 28

3- مدیر دامنه برند (The Domain Brand Manager) 28

4- مدیر برند در سطح جهانی (The Global Brand Manager) 29

5- مدیر ارشد اجرایی CEO 29

6- مدافع برند (The Brand Champion) 29

7- مدیر طبقه (The Category Manager) 30

8- کمیته برند (The Brand Committee) 30

9- هماهنگ کننده ارتباطات (The Communication Coordinator) 30

2-1- سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها: 30

2-2- اصول و استراتژیهای نوین در بازاریابی تجاری: 33

2-3- قومشناسی مشتریان: 50

متدولوژی: 51

کاربردهای قومشناسی مشتریان: 52

2-4- بازاریابی ویروسی چیست؟ 52

2-5- اشتباه فاحش در بازاریابی 55

2-6- مدیریت برند و خوشنامی قدرتمندی نام تجاری: 58

تشریح نام تجاری: 60

تبیین نام تجاری از دیدگاههای مختلف 62

1) دکارت و کاربرد برهان ریاضی در مدیریت نامهای تجاری: 63

2) روسو و اهمیت عواطف و احساسات: 64

نیچه و خلق ارزشها 65

آکر (ارزش ویژه نام تجاری) 66

3) کلر (ارزش ویژه نام تجاری برمبنای مشتری) 67

1. نظریه مصرف تظاهری: 67

2. مدل بی.اِی.وی 68

اهمیت نام تجاری: 71

2-7- عوامل مؤثر بر توانمندیهای نام تجاری: 74

الف) وفاداری نام تجاری 74

ب) ارزشهای مشتریپسند 75

مزایای نام و نشان تجاری 77

جایگاه یابی نام و نشان تجاری 78

تعریف ایجاد نام و نشان تجاری 78

اصول ایجاد نام و نشان تجاری 79

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری: 81

برندسازی الکترونیک: 83

مراحل ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 83

مرحله یک: تعریف نام و نشان تجاری 83

مرحله دو: تعیین آیندهای مطلوب برای نام و نشان تجاری 84

مرحله سه: ایجاد استراتژی نام و نشان تجاری 85

مرحله چهار: شناسایی مراحل فعالیت نام و نشان تجاری 87

مرحله پنج: قدرت نفوذ جنبههای منحصر بفرد اینترنت 87

مرحله شش: پایش، ارزیابی و تطبیق 88

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 88

رکن اول: درک مشتریان 88

رکن دوم: ارتباطات بازاریابی 90

رکن چهارم: محتوا 92

3- یکپارچگی ارکان: 94

2-8- عوامل مؤثر بر برند: 96

موفقیت برند: 97

ارزش افزوده برند: 98

برندسازی: 98

مدیریت برند: 99

3- چگونگی ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری یک برند: 101

4- ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی: 102

5- اهداف سوال برانگیز نامسازی 104

مدیریت نام تجاری برند: 106

2-8- آسیب پذیری نام و نشان تجاری 107

تصاویر چندگانه نام و نشان تجاری 107

نقص در مدلهای مربوط به نام و نشان تجاری 108

ماتریس استراتژیهای نام تجاری 109

نامسازی اخلاقی و اعتبار شرکت 111

نامسازی و مسئولیت اجتماعی شرکت 112

ارزش ویژه نام و نشان 113

2-9- عوامل ویژه موثر بر نام و نشان تجاری 114

ـ توجه مشتریان به اخلاقیات نام و نشان 114

تأثیر بازاریابی خدمات بر نام و نشان تجاری شرکتهای تولیدی: 116

2-10- نقش خدمات در کسب مزیت رقابتی 118

استراتژیهای ارائه خدمات 121

توانایی ضعیف در ارائه خدمات به مشتری: 122

استراتژی خلق ارزش با همکاری مشتریان برای حداکثر کردن ثروت سهامداران: 125

تعالی در اجرای خدمات (افراد و فرآیندها): 130

استراتژی برنامهریزی بهبود خدمات: 131

2-11- استانداردسازی و ارزیابی برندهای مختلف: 137

2-12- ویژگیهای بازارهای خدمات: 149

2-13- نتیجه گیری 152

 

فصل سوم روش تحقیق 154

1-3- مقدمه 155

3-2- روش تحقیق 155

3-3- جامعه آماری 157

3-4- نمونه آماری 157

3-5- تعیین حجم نمونه 158

3-6- روش نمونه گیری 158

3-7- روشهای جمع آوری دادهها 158

3-8- تجزیه و تحلیل 159

 

فصل چهارم  تجزیه و تحلیل دادهها 160

4-1- نتیجه گیری 169

الف) نتیجه گیری براساس مشخصهای فردی افراد نمونه: 169

ب) نتیجه گیری براساس فرضیات تحقیق: 169

4-2- پیشنهادات 170

4-3- پرسشنامه 171

منابع 175

 

 

 

 

 

  • پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان هوش هیجانی در افراد درونگرا در مقایسه با افراد برونگرا در دانشجویان دانشگاه های شهر تهران

    پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان هوش هیجانی در افراد درونگرا در مقایسه با افراد برونگرا در دانشجویان دانشگاه های شهر تهران پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان هوش هیجانی در افراد درونگرا در مقایسه با افراد برونگرا…

  • طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان

    طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان ناجا پایان نامه مدیریت استراتژیک منابع انسانی پایان نامه طراحی استراتژی های منابع انسانی در…

  • استراتژی امنیتی ایالات متحده آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران

    استراتژی امنیتی ایالات متحده آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران استراتژی امنیتی آمریکا در قبال ایران سیاست خارجی آمریکا در برابر ایران دیدگاه دو کشور ایران و امریکا نسبت به یکدیگر اهداف استراتژی امنیتی آمریکا در قبال ایران جایگاه ایران…

  • مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها

    مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی…

  • پاورپوینت تورم، بهره وری و توزیع درآمد

    پاورپوینت تورم، بهره وری و توزیع درآمد کلمات کلیدی : پاورپوینت تورم، بهره وری و توزیع درآمد پاورپوینت تورم، بهره وری و توزیع درآمد پاورپوینت بهره وری و توزیع درآمد اثر تورم بر سطح محصول و اشتغال اثر تورم بر…

  • پاورپوینت کامل کتاب آزمون سازی A Course in Language Testing

    پاورپوینت کامل کتاب آزمون سازی A Course in Language Testing کتاب آزمون سازی A Course in Language Testing رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کامل کتاب آزمون سازی A Course in Language Testing به تعداد 238 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید…

  • شرایط انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی

    شرایط انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی پایان نامه انتقال سهم الشركه انتقال قراردادی سهم الشركه انتقال قهری سهم الشركه شرایط عمومی انتقال سهم الشركه شرایط اختصاصی انتقال سهم الشركه مقایسه قرارداد انتقال سهم الشركه با عقود مقایسه قرارداد انتقال…

  • پاورپوینت کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا

    پاورپوینت کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت کتاب کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا پاورپوینت کتاب روان شناسي يادگيري محمد…

  • بررسی آهمیت ورزش تیراندازی و آموزش آن

    بررسی آهمیت ورزش تیراندازی و آموزش آن ورزش تیراندازی تجهیزات تیراندازی تكنیك‌های تیراندازی دانلود پایان نامه رشته تربیت بدنی بررسی آهمیت ورزش تیراندازی و آموزش آن اهمیت تیراندازی در دین اسلام دانلود پایان نامه تربیت بدنی دانلود پایان نامه تیراندازی…

  • چالش های جامعه مدنی در حکومت اسلامی

    چالش های جامعه مدنی در حکومت اسلامی دموکراسی حکومت اسلامی چالش های جامعه مدنی شکل گیری جامعه مدنی در ایران چه تضادی میان جامعه مدنی به عنوان یکی از عناصر نظام مدرن با حکومت اسلامی مبتنی بر تعالیم دینی وجود…

  • بررسی میزان و علل شركت و مشكلات عدم شركت دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی فوق برنامه

    بررسی میزان و علل شركت و مشكلات عدم شركت دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی فوق برنامه فعالیتهای ورزشی فعالیتهای ورزشی بیرون از مدرسه فعالیتهای ورزشی دانش آموزان فعالیتهای ورزشی فوق برنامه فعالیتهای ورزشی خارج از مدرسه علل شركت دانش آموزان…

  • مبانی نظری بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق

    مبانی نظری بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق مبانی نظری تلقیح مصنوعی مبانی نظری اجاره رحم بررسی فقهی تلقیح مصنوعی بررسی حقوقی تلقیح مصنوعی تلقیح مصنوعی در فقه امامیه وضعیت حقوقی…

  • مقاله ترجمه شده مدیریت،مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان فاکتورهای اصلی موفقیت سازمانی در انتخاب بانکداری الکترونیکی در بانک Woolwich

    مقاله ترجمه شده مدیریت،مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان فاکتورهای اصلی موفقیت سازمانی در انتخاب بانکداری الکترونیکی در بانک Woolwich تغییر سازمانی تجارت الکترونیکی بانکداری الکترونیکی فاکتورهای اصلی موفقیت و بررسی موردی دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت،مهندسی کامپیوتر و…

  • دانلود گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1

    دانلود گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1 دانلود مجموعه آزمایشات شیمی آلی 1 دانلود گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1 دانلود گزارش آزمایشگاه شیمی آلی 1 گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1 خرید گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1 فروش…

  • دیدگاه های مربوط به سلامت روان و ایمان با تاکید بر آیات قرآن

    دیدگاه های مربوط به سلامت روان و ایمان با تاکید بر آیات قرآن کلمات کلیدی : تحقیق نظریه های سلامت روان دیدگاه های مربوط به سلامت روان مولفه های سلامت روان از دیدگاه های مختلف تعریف سلامت روان از دیدگاه…

  • مفهوم و مبانی جرم انگاری پولشویی و سیر تحول تاریخی آن

    مفهوم و مبانی جرم انگاری پولشویی و سیر تحول تاریخی آن کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی مبانی جرم انگاری جرم پولشویی مبانی فقهی جرم انگاری جرم پولشویی پایان نامه پولشویی در حقوق ایران مبانی اقتصادی جرم انگاری جرم پولشویی…

  • ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک

    ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک رضایت شغلی کارکنان بانک رضایت شغلی کارمندان بانک میزان رضایت شغلی کارکنان بانک عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک پایان نامه رضایت شغلی کارکنان پایان نامه عوامل موثر بر رضایت شغلی…

  • مبانی و پیشینه نظری استرس

    مبانی و پیشینه نظری استرس کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق استرس پیشینه پژوهش استرس پیشینه نظری استرس پیشینه تاریخی استرس پیشینه خارجی استرس پیشینه تحقیق درباره استرس پیشینه تحقیق در مورد استرس مبانی نظری استرس مبانی نظری مدیریت استرس مبانی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات مبانی نظری تبلیغات دانلود مبانی نظری تبلیغات پیشینه تبلیغات پیشینه تحقیق تبلیغات ادبیات نظری تبلیغات فصل دوم پایان نامه تبلیغات مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات ادبیات و مبانی نظری تبلیغات رفتن به سایت…

  • پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی

    پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی کلمات کلیدی : پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی تحقیق استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی تعریف یک کالای صنعتی تغییرات در استراتژی…

  • عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

    عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها پایان نامه زنجیره تامین پایان نامه ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد صنایع غذایی ارزیابی عملکرد زنجیره تامین شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین پایان نامه ارزیابی…

  • رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی

    رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی خلاقیت سازمانی بهره وری سازمانی رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی پایان نامه خلاقیت سازمانی پایان نامه عملکرد بهره وری سازمانی عوامل مؤثر بر افزایش خلاقیت سازمانی عوامل مؤثر بر افزایش بهره…

  • جوشکاری اصطکاکی تلاطمی و فرآیند آن

    جوشکاری اصطکاکی تلاطمی و فرآیند آن جوشکاری اتصال فلزات جوشکاری اصطکاکی تلاطمی دانلود پایان نامه رشته جوشکاری دانلود پایان نامه جوشکاری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید پایان نامه جوشکاری رفتن به…

  • پروپوزال طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی آنها

    پروپوزال طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی آنها پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه شاخص های…

  • پاورپوینت اصول و مبانی GIS

    پاورپوینت اصول و مبانی GIS پاورپوینت اصول و مبانی GIS اصول و مبانی GIS GIS تعاریف GIS اصول و مبانی GIS تاریخچه GIS در ایران و جهان دلایل استفاده از GIS وظایف اصلی GIS نرم افزارهای کاربردی GIS ویژگی ها…

  • تشریح اوضاع میدانی و صحنه تحولات بحرانی سوریه و نقش سیاست خارجی کشورهای دیگر در آن

    تشریح اوضاع میدانی و صحنه تحولات بحرانی سوریه و نقش سیاست خارجی کشورهای دیگر در آن کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه نقش رسانه ها در تحولات سوريه پایان…

  • پرسشنامه خودسنجی افسردگی کودکان بیرلسون (DSRS) کودکان و نوجوانان

    پرسشنامه خودسنجی افسردگی کودکان بیرلسون (DSRS) کودکان و نوجوانان کلمات کلیدی : مقیاس خودسنجی افسردگی پرسشنامه افسردگی بیرلسون پرسشنامه خودسنجی افسردگی دانلود پرسشنامه خودسنجی افسردگی پرسشنامه خودسنجی افسردگی بیرلسون پرسشنامه خودسنجی افسردگی کودکان پرسشنامه خودسنجی افسردگی نوجوانان مقیاس خودسنجی افسردگی…

  • پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 تالیف دکتر مهدی مشکی - عبدالکریم مقدم

    پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 تالیف دکتر مهدی مشکی - عبدالکریم مقدم پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 تالیف دکتر مهدی مشکی عبدالکریم مقدم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 تالیف دکتر مهدی مشکی - عبدالکریم مقدم انتشارات پیام…

  • تاثیر انتخاب صحیح مته بر افزایش نرخ نفوذ و کاهش زمان و هزینه تکمیل چاه ها در میادین غرب ایران

    تاثیر انتخاب صحیح مته بر افزایش نرخ نفوذ و کاهش زمان و هزینه تکمیل چاه ها در میادین غرب ایران نرخ نفوذ کد مته دکلروز انتخاب مته متراژ حفاری هزینه بهازای واحد طول عوامل هیدرولیکی و مکانیکی عوامل تاثیرگذار بر…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهبود عملکرد کارکنان

    پرسشنامه بررسی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهبود عملکرد کارکنان پرسشنامه بهبود عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه بهبود عملکرد پرسشنامه بهبود عملکرد کارکنان پرسشنامه بررسی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهبود عملکرد کارکنان رفتن به…