مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی 69 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی 69 صفحه

کلمات کلیدی :

مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی
پیشینه اخلاق ترافیک شهروندی
دانلود مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی
پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی
ادبیات نظری اخلاق ترافیک شهروندی
فصل دوم پایان نامه اخلاق ترافیک شهروندی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی
ادبیات و مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی

رفتن به سایت اصلی

 این نوشتار  نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی می باشد که در ابتدا مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی آورده شده است. در ابتدا بصورت تفکیک شده در مورد اخلاق، شهروندی و ترافیک شهری صحبت می کنیم و بررسی و تشریح این مفاهیم را در دستور کار خواهیم داشت. در مورد حقوق شهروندی صحبت می شود. به رویکردهای نظری اخلاق شهروندی بصورت کامل می پردازیم.. و در ادامه به بررسی پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی در پژوهش های داخلی و خارجی پرداخته ایم.

 

 

مقدمه مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی

اخلاق ترافیك شهروندی
اخلاق ترافیك شهروندان میزان تعهد و پایبندی افراد به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از طرف رانندگان و شهروندان می باشد. هر قدر سطح این اخلاق بالاتر باشد، میزان رعایت قوانین از طرف رانندگان نیز بیشتر می شود و این امر می تواند كمك شایانی در كاهش حجم ترافیك شهری داشته باشد.

 

 

2-4- رویكردهای نظری مفاهیم
2-3-1- رویكردهای نظری اخلاق شهروندی
بنابر تعاریفی كه ارائه گردید، اخلاق شهروندی شامل میزان تعهد و مسئولیتی است كه افراد در جامعه در قبال یكدیگر دارند. جامعه شناسان معاصر از جمله پارسونز، ترنر، فالكس، كیمیلیكا و جانوسكی تعاریف مختلفی از شهروندی بیان نموده اند كه در ادامه به تشریح هر یك پرداخته می شود.

 

 

2-4-1-1- تالكوت پارسونز
مفهوم شهروندی در نظریات پارسونز نیز به صورت تلویحی صورت بندی شده است. با بازخوانی نظریه های پارسونز می توان دریافت كه جایگاه نظری شهروندی در نظریه های پارسونز را باید در تئوری توسعة مدرنیتة او سراغ گرفت. شهروندی در معنای كامل كلمه، از نظر پارسونز نتیجة ظهور سرمایه داری مدرن یا پدید آمدن تغییرات در جامعة سنتی نظیر شهری شدن، سكولار شدن و عقلانیت است، كه بستر مناسبی برای رشد آن فراهم آوردند. از دید پارسونز شهروندی مدرن نیازمند یك عامل سیاسی است كه دیگر با خاص گرایی های تولد، قدمت و جنسیت محدود و مقید نشود.(نجاتی حسینی؛ 1380)

در بحث مدرنیته و تطور جوامع عمده مباحث او خلاصه می شود در بحث متغیرهای الگویی و تیپ بندی كه از جوامع بر مبنای تطور تاریخی ارائه می دهد. متغیرهای الگویی و به دنبال آن تیپ بندی كه پارسونز از جوامع (سنتی تا مدرن) ارائه می دهد را می توان مبنایی برای صورت بندی شهروندی در قالب تئوری توسعه مدرنیته و همچنین یك چارچوب نظری برای تحلیل مدرنیته دانست. جهت گیری نظری شهروندی پارسونزی را می توان با كمك متغیرهای الگویی كه مبنایی برای تحلیل و تبیین جامعه شناختی مدرنیته، جامعة مدرن و نهایتاً تعریف مفهوم شهروندی محسوب می شوند به صورت زیر بیان كرد:  مدرنیته را می توان بر اساس چهار متغیر الگویی:  عام گرایی، اكتساب، بی طرفی ارزشی و جمع گرایی(كه نقطة مقابل متغیرهای الگویی اجتماعی سنتی یعنی: خاص گرایی، انتساب، جهت گیری ارزشی و فردگرایی است)تعریف كرد.(ازكیا؛ 1381)

بر اساس این تعریف مدرنیته به معنای تفكیك و تمایز اجتماعی به بخش های مستقل و تحول از تعهدات سنتی اعضاء جامعه به تعهدات مدرن و همه شمول است. بر مبنای این تحلیل مدرنیته عبارت است از انتقال جامعه از وضعیت مبتنی بر منزلت (پایگاه) به جامعه مبتنی بر قرارداد. (ترنر؛1994)بنابر موارد فوق می توان شهروندی را از نظر پارسونز پدیده ای حاصل گسترش ارزش ها و هنجارهای عام دانست كه با ظهور مدرنیته و سرمایه داری یا پدید آمدن تغییرات در جامعة سنتی نظیر شهری شدن، صنعتی شدن، سكولار شدن و عقلانیت رشد می یابد و همچنین می توان آن را توسعة مدرنیته یعنی انتقال اعضاء جامعه از وضعیت مبتنی بر منزلت به وضعیت مبتنی بر قراداد تلقی كرد.(شیانی؛ 1381)

در واقع او شهروندی را مجموعه ای از كردارهای اجتماعی می داند كه مشخص كنندة عضویت اجتماعی در یك جامعة برخوردار از تفكیك اجتماعی، در سطح فرهنگ و نهادهای اجتماعی كه در آن انسجام اجتماعی مبتنی بر معیارهای همه شمول می باشد، می داند. همچنین شهروندی مورد نظر پارسونز یك شهروندی اجتماعی است و با سه مقولة كلیدی كردارهای اجتماعی، عضویت اجتماعی و انسجام اجتماعی پیوند تنگاتنگ دارد. با مروری در آثار پارسونز می توان به جایگاه مهم شهروندی در نظریات او پی برد.وی شهروندی را در ایجاد و حفظ نظام حكومتی دموكراتیك، بسیار مهم می انگاشت و تصور می كرد در جوامع دموكراتیك شهروندی به معیار اصلی همبستگی ملی تبدیل می شود. در گذشته تفاوت های مبتنی بر مذهب، قومیت یا سرزمین آن قدر مهم بود كه تعیین می كرد چه كسانی عضو جامعه به شمار آیند، یا از عضویت آن به طور كلی محروم گردند. با وجود این در جامعه ای كاملاً مدرن، وضعیت مشترك شهروندی شالوده ای كافی برای همبستگی ملی فراهم می كند.(كیوستو؛1389)

مفهوم شهروندی از دیدگاه پارسونز عضویت كامل در آن چیزی است كه آنرا “اجتماع جامعه ای” می نامد. اجتماع جامعه ای اشاره به بخشی از جامعه دارد كه به عنوان یك نظام، یك “گمینشافت” را تشكیل می دهد و بر همبستگی و وفاداری متقابل اعضا تأكید دارد. از دیدگاه پارسونز اجتماع جامعه ای مقوله ای از تعهد اعضاء به یكدیگر و جمعی است كه در آن گرد آمده اند. برای به وجود آمدن چنین وضعیتی ساختار انجمنی باید مطابق ارزش های مشترك جامعه باشد. در این صورت اعضا به یكدیگر تعهد پیدا می كنند، زیرا ارزش های مشتركی دارند و علایق و منافع شان با علایق و منافع دیگران در ارتباط است.(ترنر؛1994)

پارسونز با برقرار كردن رابطه بین شهروندی و پلورالیسم، شهروندی را شالود های كافی برای وضعیت مشترك تمامی گروه های اجتماعی می داند كه می تواند با نادیده گرفتن تنوعات و كثرت گرایی فرهنگی، محوری جهت ایجاد هویت ملی (احساس تعلق یكپارچه به یك فرهنگ ملی مبتنی بر زبان، تاریخ و سنتهای مشترك) ایجاد كند و اختلافات قومی، مذهبی، منطقه ای، منازعات اجتماعی و فرهنگی را با هویت ملی همساز كند، بدون ترس از اینكه جامعه بگسلد یا به جنگ خونین داخلی منجر شود.(كیوستو؛1383)

پارسونز مؤلفه های سه گانة شهروندی از دیدگاه مارشال را به شرح ذیل توسعه می دهد:
مدنی یا قانونی:  برای پارسونز به كارگیری نظام ارزشی برای یك زمینة مرتبط، بعد مدنی شهروندی را تشكیل می دهد. یكی از این زمینه ها حقوق است. حقوق یعنی اینكه اعضاء اجتماع جامعه ای، در یك معنای هنجاری، باید از آزادی بیان و امنیت برخوردار باشند. سیاسی:  برای پارسونز مشاركت در دستیابی به اهداف جمعی در سطح جامعه و مشاركت در فرآیند حكومت، همان بعد سیاسی شهروندی است.

اجتماعی:  برای پارسونز بعد اجتماعی شهروندی، همان منابع و ظرفیت ها می باشند. به این معنا كه اجتماع جامعه ای یك سطح استاندارد از منابع و ظرفیت ها را تعریف می كند و آن را در اختیار جامعه و بخش های كوچكتر آن می گذارد. (ترنر؛ 1994)بنابراین می توان گفت از دیدگاه پارسونز، شهروندی یكی از ارزشهای بنیادی نهادهای دموكراسی لیبرال است كه به موازات توسعة مدرنیته و دموكراتیك شدن جوامع تقویت و گسترش می یابد. همچنین شهروندی مورد نظر پارسونز، یك شهروندی كامل است یعنی به دور از تبعیض اجتماعی، محدودیت اجتماعی، نابرابری و در كل طرد گروه های اجتماعی خاص و به معنای برخورداری تمامی گروه های اجتماعی از حقوق و تعهدات شهروندی فارغ از تفاوتهای فرهنگی. به عبارت ساده تر شهروندی از نظر پارسونز، شامل احساس تعلق یكپارچه به یك فرهنگ ملی است كه در نهایت به انسجام اجتماعی و نظم اجتماعی منجر می شود.(منتخب مدنی؛1384)

فهرست مطالب
چارچوب نظری و پیشینه اخلاق ترافیک شهروندی
2-1- مقدمه 1
2-2-پیشینه تحقیق 2
2-3- مفاهیم كلیدی 8
2-3-1- اخلاق 8
2-3-2- شهروندی 9
2-3-3- اخلاق شهروندی 10
2-3-4- حقوق شهروندی 11
2-3-5- حقوق مدنی 12
2-3-6- حقوق سیاسی 13
2-3-7- حقوق اجتماعی 13
2-3-8- مشاركت اجتماعی 14
2-3-9- ترافیك شهری 16
2-3-10- اخلاق ترافیك شهروندی 16
2-4- رویكردهای نظری مفاهیم 16
2-3-1- رویكردهای نظری اخلاق شهروندی 16
2-4-1-1- تالكوت پارسونز 17
2-4-1-2- برایان ترنر 20
2-4-1-3-كیت فالكس 23
2-4-1-4- ویل كیملیكا 27
2-4-1-5- توماس جانوسكی 29
2-5- جمع بندی مفهوم شهروندی 32
2-6- رویكردهای نظری مربوط به جرائم شهری 34
2-6-1- نظریات كنترل اجتماعی 35
2-6-2- نظریه كنترل اجتماعی هیرشی 36
2-6-3- نظریه ارتباطات نسبی ساترلند به عنوان عامل كجرفتاری 38
2-6-4- نظریه مرتون در مورد كجرفتاری 39
2-7- برخی عوامل محیطی موثر بر جرائم شهری 40
2-8- جمع بندی رویكردهای نظری مربوط به جرایم شهری 41
2-9- رویكرد نظری مفهوم ترافیك 43
2-9-1- تعریف ترافیك 45
2-9-2- تاریخچه ترافیك در ایران 47
2-10- چهارچوب نظری 51
پیشینه اخلاق ترافیک شهروندی
منابع

  • مبانی نظری برنامه ریزی برای بهبود کیفیت زندگی در سطح شهر

    مبانی نظری برنامه ریزی برای بهبود کیفیت زندگی در سطح شهر کلمات کلیدی : سنجش کیفیت زندگی مبانی نظری کیفیت زندگی عینی مبانی نظری کیفیت زندگی ذهنی مبانی نظری کیفیت زندگی شهری مبانی نظری ارتقاء کیفیت زندگی سنجش کیفیت زندگی…

  • ارزیابی دیدگاه مدیران در مورد استراتژی منابع انسانی با عملکرد کارکنان

    ارزیابی دیدگاه مدیران در مورد استراتژی منابع انسانی با عملکرد کارکنان پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مدیران پایان‌نامه استراتژی های منابع انسانی شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی پایان‌نامه استراتژی های منابع انسانی…

  • پاورپوینت مقدمه ای بر سیستم های اطلاعاتی حسابداری

    پاورپوینت مقدمه ای بر سیستم های اطلاعاتی حسابداری پاورپوینت مقدمه ای بر سیستم های اطلاعاتی حسابداری مقدمه ای بر سیستم های اطلاعاتی حسابداری پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی حسابداری تحقیق سیستم های اطلاعاتی حسابداری تحقیق سیستم های حسابداری مدلهای سنتی حسابداری…

  • پاورپوینت جزوه علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی

    پاورپوینت جزوه علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی پاورپوینت جزوه علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جزوه علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی 181 اسلاید پاورپوینت پیام نور • در زمینه نفس و فرایند های…

  • پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي

    پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي تحقیق سازمان ها و ادارات مجازي تفاوت سازمان مجازي و اداره مجازي مزاياي ادارات مجازي معايب ادارات مجازي مفهوم سازمان مجازي ويژگيهاي سازمان مجازي انواع سازمان مجازي سه…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان بررسی علل بازگشت معتادان به مواد

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان بررسی علل بازگشت معتادان به مواد اعتیاد در ایران عوامل موثر بر اعتیاد بررسی علل بازگشت معتادان به مواد علل بازگشت مجدد معتادان به اعتیاد پیشینه اعتیاد در جهان بررسی علل بازگشت…

  • بررسی و مطالعه تطبیقی اصول طراحی فضاهای آموزشی با در نظر گرفتن فناوری آموزشی

    بررسی و مطالعه تطبیقی اصول طراحی فضاهای آموزشی با در نظر گرفتن فناوری آموزشی طراحی معماری فضاهای آموزشی طراحی مدارس بر پایه نیازهای کودکان طراحی معماری فضای پژوهش سرای دانش آموزی بررسی و مطالعه تطبیقی اصول طراحی فضاهای آموزشی با…

  • بررسی ذینفعان فن بازار و مطالعات تطبیقی آن در جهان

    بررسی ذینفعان فن بازار و مطالعات تطبیقی آن در جهان تعریف فن بازار انواع فن بازار فن بازار در ایران ضرورت وجود فن بازار تفاوت فن بازار با سایر بازارها مدل های پیاده سازی فن بازار عوامل موثر بر موفقیت فن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش دانلود مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش ادبیات نظری فعالیت های پیشبرد فروش فصل دوم پایان نامه فعالیت های…

  • بررسی شرکت در جرم با تاکید بر قتل عمد در حقوق کیفری و قوانین جزائی ایران و مصر

    بررسی شرکت در جرم با تاکید بر قتل عمد در حقوق کیفری و قوانین جزائی ایران و مصر شرکت در جرم شرکت در قتل عمد دانلود پایان نامه شرکت در جرم دانلود پایان نامه شرکت در قتل عمد مجازات شرکت…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع فرهنگ

    پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع فرهنگ کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل سوم کتاب درآمدی به…

  • بررسی حقوقی تغییرات مصونیت پارلمانی در ایران

    بررسی حقوقی تغییرات مصونیت پارلمانی در ایران مصونیت پارلمانی تحول کاربردی مصونیت پارلمانی تحول مفهومی مصونیت پارلمانی پیشینه مصونیت پارلمانی در حقوق ایران تحول مفهومی و کاربردی مصونیت پارلمانی در حقوق ایران دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بررسی حقوقی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری

    پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری پرسشنامه مسئولیت اجتماعی پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه حفظ و بقای مشتری پرسشنامه مسئولیت اجتماعی شرکت پرسشنامه درک مسئولیت اجتماعی شرکت پرسشنامه تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت پرسشنامه تاثیر…

  • تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی

    تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی دانلود تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل ونقل دریایی بیمه حمل ونقل دریایی فرانشیز خسارت کلی بیمه FPA بیمه کشتی خسارت همگانی جنرال اورج مصادیق خسارت همگانی اعتبار پوشش‌…

  • پروپوزال پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی

    پروپوزال پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی پروپوزال داده کاوی در سهام پروپوزال مورد داده کاوی در بورس پروپوزال پیش بینی بورس با…

  • پاورپوینت برند و توسعه تجارت

    پاورپوینت برند و توسعه تجارت دانلود رایگان پاورپوینت برند و توسعه تجارت پاورپوینت برند و توسعه تجارت برند و توسعه تجارت اهمیت برند در تجارت مفاهیم مختلف برند چرخه برندسازی ضرورت های توجه به موضوع برند در حوزه تجارت سطوح…

  • ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت

    ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت پروپوزال ERP پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت erp پروپوزال عوامل موفقیت در پیاده سازی ERP پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت…

  • موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات

    موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات ابهام در معامله ابهام در مورد معامله لزوم رفع ابهام در مورد معامله استثنائات لزوم رفع ابهام در مورد معامله موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات دانلود پایان…

  • شرایط اعتبار بیمه طلاق و ساز و کارهای اجرای آن با بیان نظریات

    شرایط اعتبار بیمه طلاق و ساز و کارهای اجرای آن با بیان نظریات بیمه طلاق شرایط اعتبار بیمه طلاق ساز و کارهای اجرای بیمه طلاق نظریات بیمه طلاق شرایط بهره‌مندی از بیمه‌ی طلاق راهکارهای اجرای بیمه طلاق پایان نامه بیمه…

  • ماهیت رشد در فقه امامیه و فقه عامه و دليل شرط بودن رشد در نکاح

    ماهیت رشد در فقه امامیه و فقه عامه و دليل شرط بودن رشد در نکاح کلمات کلیدی : مفهوم رشد در قرآن مفهوم رشد در فقه عامه مفهوم رشد در فقه اماميه  ابعاد و اقسام رشد  دليل شرط بودن رشد…

  • پرسشنامه انگیزش شغلی جونز و فيفر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه انگیزش شغلی جونز و فيفر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تئوري انگيزش پرسشنامه انگيزش شغلي پرسشنامه انگيزش شغلي جونز و فيفر پرسشنامه استاندارد انگيزش شغلي دانلود پرسشنامه انگيزش شغلي جونز و فيفر پرسشنامه سلسله…

  • پاورپوینت عرضه و تقاضا در بازار کار

    پاورپوینت عرضه و تقاضا در بازار کار کلمات کلیدی : پاورپوینت عرضه و تقاضا در بازار کار مدل سادۀ کوری افزایش درآمد ناشی از افزایش اشتغال تقاضای کل نیروی کار منحنی عرضه کار جمعی و کل تعادل بازار کار منحنی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 4

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 4 مبانی نظری فرهنگ سازمانی چارچوب نظری فرهنگ سازمانی پیشینه فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی پیشینه خارجی فرهنگ سازمانی پیشینه داخلی فرهنگ سازمانی تاريخچه فرهنگ سازماني تاریخچه فرهنگ…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های عصبی 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های عصبی 2 مبانی نظری شبکه های عصبی پیشینه شبکه های عصبی دانلود مبانی نظری شبکه های عصبی پیشینه تحقیق شبکه های عصبی ادبیات نظری شبکه های عصبی تاریخچه شبکه های عصبی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آشنایی با تئوری سرمایه گذاری

    پاورپوینت آشنایی با تئوری سرمایه گذاری کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با تئوری سرمایه گذاری تئوری سرمایه گذاری تئوری نوین سرمایه گذاری مرز کارامدی اولین مرز کارامدی ارائه شده توسط Markowitz ترکیب مرز کارایی و دارایی های بدون ریسک مزایای…

  • مقاله نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی منطقه دو تهران

    مقاله نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی منطقه دو تهران مقاله کنترل پدیده بدحجابی مقاله کنترل بدحجابی در تهران مقاله کنترل بد حجابی در منطقه دو تهران نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی اقدامات ایجابی نیروی…

  • ارزیابی ارتباط سبکهای رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمان

    ارزیابی ارتباط سبکهای رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمان رضایت شغلی معلمان سبکهای رهبری مدیران سبک‌های رهبری نظریه لیکرت سبک‌های رهبری لیکرت در مدارس رابطه بین سبک‌های رهبری با رضایت شغلی رابطه بین سبک‌های رهبری مدیران مدارس با رضایت شغلی…

  • نظارت در سازمانهای مجازی

    نظارت در سازمانهای مجازی وضعیت سازمانهای مجازی در ایران نظارت سازمان مجازی نظامهای کنترلی نظارت در سازمانهای مجازی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina ئانلود تحقیق رشته مدیریت خرید مقاله و تحقیق رشته مدیریت…

  • پرسشنامه سنجش مولفه های هوش اخلاقی کارکنان لنیک و کیل با روایی و پایایی

    پرسشنامه سنجش مولفه های هوش اخلاقی کارکنان لنیک و کیل با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه هوش اخلاقی پرسشنامه هوش اخلاقی mci پرسشنامه استاندارد هوش اخلاقی نمره گذاری پرسشنامه هوش اخلاقی پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل pdf…

  • مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

    مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری رضایت مشتری ارزش ویژه برند وفاداری به برند رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان رابطه ارزش ویژه…