پایان نامه ارشد cloud computing

پایان نامه ارشد cloud computing

کلمات کلیدی :

پایان نامه رایانش ابری
دانلود پایان نامه رایانش ابری
پایان نامه زمانبندی در محاسبات ابری
پایان نامه کارشناسی ارشد رایانش ابری
پایان نامه زمانبندی وظایف در رایانش ابری
پایان نامه زمانبندی منابع در رایانش ابری
پایان نامه الگوریتم های زمانبندی در رایانش ابری
پایان نامه زمانبندی کارها در محاسبات ابری
پایان نامه زمانبندی وظایف در محاسبات ابری

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه زمانبندی در رایانش ابری با عنوان طراحي و پياده سازي يک زمانبندِ کار اشکال آگاه در سيستمهاي محاسبات ابري می باشد.در این پایان نامه سیستم‌های محاسبات ابری را به عنوان یکی از سیستم های پردازش موازی مبتنی بر مبادله پیام مورد بررسی قرار می‌دهیم. این محیط ها به علت ویژگی خاص خود که ارتباط کارهای موازی فقط از پیام‌های رد و بدل شده انجام می‌پذیرد، دارای توانمندی‌های بالقوه برای انجام عملیات بازیافت می‌باشند.

 

 

 

از این رو، آنچه ما به طور خلاصه مورد مطالعه قرار خواهیم داد، قراردادهای بازیافت مختلف برای محیط مبادله پیام خواهد بود. این قراردادها برای توانمند کردن محیط پردازش موازی به منظور تحمل‌پذیر کردن در برابر اشکال، اطلاعاتی نظیر حالت ماشین‌های مجازی یا محتوی پیام‌ها را در طول اجرای عادی نگه داری می‌کنند تا در زمان وقوع اشکال با استفاده از آن-ها، عملیات بازیافت انجام پذیرد.

 

 

 

در این پایان نامه در فصل دوم با قابلیت دسترسی‌بالا آشنا خواهیم شد و سپس در فصل سوم قراردادهای بازیافت در یک محیط پردازش موازی مبتنی بر مبادله پیام را مورد بررسی و مقایسه قرار می‌دهیم. در فصل چهارم به مطالعه کارهای اخیر انجام  شده در زمینه برخورد پیش‌کنشی با اشکال‌های محتمل می‌پردازیم. فصل پنجم را به معرفی الگوریتم پیشنهادی اختصاص داده و در آخر به پیاده سازی و ارزیابی الگوریتم‌های پیشنهادی و مقایسه آن با روش کلاسیک پرداخته و نتیجه گیری می‌نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

  فهرست مطالب
1    مقدمه    2
2    قابليت دسترسي بالا    9
2-1    مفاهيم پايه قابليت دسترسي بالا    10
2-1-1    تعريف قابليت دسترسي بالا    10
2-1-2    مفاهيم و مباحث مرتبط با قابليت دسترسي بالا    11
2-1-3    معيارهاي سنجش قابليت دسترسي    13
2-1-4    سطوح قابليت دسترسي بالا    15
2-1-5    توقف برنامه‌ريزي شده و توقف برنامه‌ريزي نشده    16
2-1-6    عوامل مؤثر بر ميزان دسترسي سيستم    18

 

2-2    دستيابي به قابليت دسترسي بالا در سيستم‌هاي كلاستر    19
2-2-1    تعريف نقاط منفرد بروز خرابی    19
2-2-2    از بين بردن نقاط منفرد بروز خرابی در اجزاي سخت‌افزاري    19
2-2-3    از بين بردن نقاط منفرد بروز اشكال در اجزاي نرم‌افزاري    28
2-2-4    تشخيص دهندۀ خرابي در كلاسترهاي با قابليت دسترسي بالا    30
2-2-5    معماري کلاسترهاي با قابليت دسترسيبالا    32
2-2-6    اتصالات و شبکه کلاستر    34
2-2-7    مديريت و نظارت بر کلاستر    34
2-2-8    تصوير يکپارچه سيستم (SSI)    41

 

 

3    روالهای تحمل‌پذیر اشکال برای رسیدن به قابلیت دسترسی بالا در سیستمهای مبادله پیام    36
3-1    پيشزمينه و تعاريف    39
3-1-1    مدل سيستم    39
3-1-2    حالت‌هاي سيستم يكپارچه    40
3-1-3    تعامل با دنياي خارج    42
3-1-4    پيام در حال گذر    43
3-1-5    قراردادهاي ثبت وقايع    44
3-1-6    ذخيره‌ساز پايدار    46
3-1-7    جمع‌آوري داده‌هاي زائد    47
3-2    بازيافت براساس نقطه مقابله    48
3-2-1    نقطه مقابله گرفتن به صورت غيرهماهنگ    48
3-2-2    نقطه مقابله گرفتن به صورت هماهنگ    53
3-2-3    نقطه مقابله گرفتن بر اساس ارتباطات    57
3-3    بازيافت بر اساس ثبت وقايع    62
3-3-1    شرط يكپارچگي بدون پروسه‌هاي يتيم    63
3-3-2    ثبت بدبينانه وقايع    64
3-3-3    ثبت خوشبينانه وقايع    68
3-3-4    ثبت علّي وقايع    71
3-3-5    مقايسه قراردادهاي بازيافت    74
3-4    مباحث مطرح در پياده‌سازي    74
3-4-1    بررسي    74
3-4-2    پياده‌سازي تکنيکهاي نقطه مقابله گرفتن    75
3-4-3    مقايسة قراردادهاي نقطه مقابله‌ گرفتن    77
3-4-4    قراردادهاي ارتباطي    78
3-4-5    بازيافت بر اساس روش ثبت وقايع    79
3-4-6    ذخيره‌ساز پايدار    80
3-4-7    دنبال كردن وابستگي    81
3-4-8    بازيافت    82

 

 

4    کارهاي انجام شده اخیر    71
4-1    مروري بر روش‌هاي پيشبيني اشکال    72
4-1-1    کلاسه بندي و اشکالهاي ريشه آماری    73
4-1-2    مدل آماري زمان ميان خرابي‌ها    74
4-1-3    جمع‌آوري و پيش‌پردازش داده‌هاي مرتبط با خرابي    74
4-2    تکنيک‌هاي پيش‌بيني اشکال    76
4-2-1    حدآستانه مبتني بر آمار    76
4-2-2    آناليز سري‌هاي زماني    76
4-2-3    کلاسه‌بندي مبتني بر قانون    77
4-2-4    مدل‌هاي شبکه بيزي    78
4-2-5    مدل‌هاي پردازش شبه مارکوف    79
4-3    مطالعات انجام گرفته    80

 

 

5    روش پيشنهادي    86
5-1    مدل اشکال    86
5-1-1    متوسط زماني تا خرابي    90
5-2    مبانی احتمال و پیشبینی    92
5-2-1    مفاهیم اولیه    92
5-2-2    رابطه قانون بيز و احتمال درستي پيشبيني    94
5-3    رابطه الگوريتم پيشبيني و مدل اشکال    96
5-3-1    تحليل روابط احتمالي    96
5-4    مدل پيشنهادي    100
5-4-1    ارائه الگوريتم    103
5-4-2    مدل مبتني بر هزينه    105
5-4-3    اثر پيشبينيکننده بر روي مدلهاي هزينه    110
5-4-4    تصميمگيري سيستم در کارگزار ابر    112

 

 

 

6    نتایج آزمایشها    109
6-1    معرفی شبیه‌ساز CloudSim    109
6-1-1    اجزای ابر    110
6-1-2    اجزای اصلی هسته    112
6-1-3    سرویس‌های موجود و الگوریتم‌های آن‌ها    116
6-1-4    روند کار شبیهساز    118
6-2    نحوه پیادهسازی سیستم تحمل‌پذیر اشکال در شبیهساز    119
6-2-1    FaultInjector    121
6-2-2    FaultPredictor    124
6-2-3    FTHost    126
6-2-4    FTDatacenter    126
6-2-5    FTDatacenterBroker    127
6-3    نتایج آزمایشات    130
6-3-1    بررسی اثر سربار نقطه مقابله‌گیری    133
6-3-2    بررسی عمل‌های انتخابی    134
6-3-3    خرابی‌های متوقف سازنده و غیر متوقف سازنده    137

7    نتیجه گیری و پیشنهادات    140
منابع    142

 

 

فهرست شکل ها
شکل ‏1 1رویکرد یه تکنولوژی‌های مختلف محاسبات توزیع شده [1]    3
شکل ‏2 1 سهم عوامل مختلف در از کارافتادگی سیستم HA [11]    16
شکل ‏2 2 برخی SPOFها در سیستم سرویسدهنده/سرویسگیرنده    18
شکل ‏2 3 SPOFها در یک شبکه اترنت نوعی    22
شکل ‏2 4 حذف SPOFهای شبکه به روش افزونگی کامل    23
شکل ‏2 5 نمونهای از تشخیص خرابی با سیگنال ضربان قلب    26
شکل ‏2 6 نمای ساده از نظارت    31
شکل ‏2 7 ارتباط اجزا مختلف EMS    31
شکل ‏3 1 مثالی از يك سيستم مبادله پيام با سه واحد موازی    38
شکل ‏3 2 مثالی از حالت يكپارچه و غيريكپارچه سيستم    40
شکل ‏3 3 پياده‌سازي مكانيسمهاي بازيافت    42
شکل ‏3 4 ثبت كردن پيام براي اجراي مجدد قطعي    43
شکل ‏3 5 انديس نقطه مقابله و بازه نقطه مقابله    46
شکل ‏3 6 (a) يك اجراي مثال (b) گراف وابستگي بازگشت به عقب (c) گراف نقطه مقابله    47
شکل ‏3 7 انتشار بازگشت به عقب، خط بازيافت و اثر دومينو    48
شکل ‏3 8 نقطه مقابله گرفتن به صورت هماهنگ و غيربلوكه شونده (a) غيريكپارچگي نقطه مقابله (b) با كانال FIFO (c) با كانال غيرFIFO    49
شکل ‏3 9 مسير Z سيكل Z    52
شکل ‏3 10 روش ثبت بدبينانه وقايع    57
شکل ‏3 11 روش ثبت خوشبينانه وقايع    60
شکل ‏3 12 روش ثبت علّي وقايع (الف) حالتهاي قابل بازيافت حداكثر (ب)گراف مقدم را براي پروسه P0 در حالت X    62
شکل ‏5 1 منحنی وان    88
شکل ‏5 2 نمودار مثبت واقعی، منفی واقعی و دقت پیشبینی    95
شکل ‏5 3 اثر تغییرات MTTF بر روی دقت پیشبینی    96
شکل ‏5 4 اثر حساسیت و ویژگی بر روی دقت پیشبینی    97
شکل ‏5 5 شماتیک خط زمانی نقطه مقابلهگیری هماهنگ دورهای    98
شکل ‏5 6 شماتیک خط زمانی نقطه مقابلهگیری هماهنگ دورهای در برخورد با اشکال    99
شکل ‏5 7 شماتیک خط زمانی الگوریتم تطبیقی پیشنهادی    101
شکل ‏6 1دیاگرام کلی شبیه‌ساز[92]    116
شکل ‏6 2 جریان کار اجزای برنامه‌های موازی در شبیه‌ساز [92]    116
شکل ‏6 3 نمونه‌ای از محتویات یک فایل سناریوی خرابی گرها در یک مرکز داده    118
شکل ‏6 4 ماشین حالت خرابی یک گره محاسباتی در ابر    119
شکل ‏6 5 تکه کد تغییر وضعیت حالت میزبان‌های یک مرکزداده به صورت بهینه    120
شکل ‏6 6 تکه کد پیش‌بینی وضعیت یک گره محاسباتی در زمان آینده time    121
شکل ‏6 7 در صد بهبود زمان اجرای الگوریتم‌های پیشنهادی نسبت به الگوریتم آزمون نقطه مقابله‌گیری دوره‌ای کلاسیک    126
شکل ‏6 8 در صد بهبود زمان اجرای الگوریتمهای پیشنهادی نسبت به الگوریتم آزمون نقطه مقابلهگیری دورهای کلاسیک با افزایش زمان نقطه مقابله‌گیری به 5 دقیقه    127
شکل ‏6 9 تعداد عمل‌های انتخابی در طول زمان اجرا با الگوریتم نقطه مقابله‌گیری دوره‌ای    128
شکل ‏6 10 تعداد عملهای انتخابی در طول زمان اجرا با الگوریتم تطبیقی اولیه    128
شکل ‏6 11 تعداد عملهای انتخابی در طول زمان اجرا با الگوریتم تطبیقی تصحیح شده    129
شکل ‏6 12 تعداد اشکال‌هایی که در طول اجرای برنامه سبب توقف یا عدم توقف ابر می‌شوند    130

 

 

فهرست جداول
جدول ‏1 1 قابلیت اطمینان در مراکز داده مختلف[4]    5
جدول ‏2 1 مقایسه کلاسترهای HA و FT [13]    11
جدول ‏2 2 زمانهای توقف و کارکرد یک سیستم 52×7×12    14
جدول ‏2 3 زمان‌هاي توقف و كاركرد يك سيستم 52×5×12    14
جدول ‏3 1 مقايسه بين قراردادهاي مختلف بازيابي [47]    64
جدول ‏5 1 رابطه وضعیت محیط و الگوریتم پیشبینی    91
جدول ‏5 2 تعاریف پارامترهای استفاده شده در مدلها    102
جدول ‏5 3 مدل هزینه عمل مهاجرت    103
جدول ‏5 4 مدل هزینه عمل نقطه مقابلهگیری    104
جدول ‏5 5 مدل هزینه عمل اجرای بلافاصل    105
جدول ‏6 1 مقداردهی اولیه متغیرهای شبیهساز    125


 

  • توسعه سازمانی و اصلاح ساختار به منظور بروز خلاقیت و نوآوری

    توسعه سازمانی و اصلاح ساختار به منظور بروز خلاقیت و نوآوری مدیریت دانش توسعه سازمانی سازمان دانش محور اصلاح ساختار سازمانی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت توسعه سازمانی و اصلاح ساختار به منظور بروز خلاقیت و…

  • ارزیابی عوامل ارتقا مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان دبیرستانی

    ارزیابی عوامل ارتقا مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان دبیرستانی انگیزه پیشرفت دانش آموز خلاق عوامل مؤثر در افزایش مهارت نوشتن ارزیابی عوامل ارتقا مهارت نوشتن خلاق در دانش آموزان دبیرستانی بررسی عوامل موثر بر افزایش مهارت نوشتن خلاق در…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات آنلاین بورس

    پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات آنلاین بورس پرسشنامه سیستم معاملات بر خط بورس پرسشنامه آنلاین تریدینگ پرسشنامه پذیرش خدمات الكترونیكی پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات بر خط بورس پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش آنلاین تریدینگ رفتن…

  • مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان چالش های یکپارچه سازی آیند ه نگری و ارزیابی استراتژی توسعه صنعتی و سیاست گذاری ‏ها

    مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان چالش های یکپارچه سازی آیند ه نگری و ارزیابی استراتژی توسعه صنعتی و سیاست گذاری ‏ها توسعه صنعتی یکپارچه سازی ارزیابی استراتژی همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله…

  • رابطه جهت گیری مذهبی و سواد والدین با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان

    رابطه جهت گیری مذهبی و سواد والدین با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان سطح سواد جهت گیری خودکارآمدی دانش آموزان جهت گیری مذهبی و سواد والدین بررسی رابطه جهت گیری مذهبی و سواد والدین با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان شهر ملکان…

  • روند سازماندهی انبار در شرکتها

    روند سازماندهی انبار در شرکتها سیستم انبارداری سازماندهی انبار روشهای نوین انبارداری روند ورود و خروج کالای انبار سازمان دهی انبار در شرکتها دانلود مقاله انبار دانلود مقاله انبارداری روند سازماندهی انبار در سازمان دانلود مقاله رشته حسابداری رفتن به…

  • یک مدل تصمیم گیری یکپارچه برای مسائل تصمیم گیری چند معیاره (MADM) در برنامه ریزی روند تولید افزوده

    یک مدل تصمیم گیری یکپارچه برای مسائل تصمیم گیری چند معیاره (MADM) در برنامه ریزی روند تولید افزوده یک مدل تصمیم گیری یکپارچه برای مسائل تصمیم گیری چند معیاره (MADM) در برنامه ریزی روند تولید افزوده رفتن به سایت اصلی…

  • پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی

    پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر روایی و پایایی پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانی کارکنان…

  • طراحی و ساخت اتاق آنتن

    طراحی و ساخت اتاق آنتن اتاق آنتن اندازه گیری آنتن شرط مرزی جذب اتاق بدون انعكاس مدلسازی فضای آزاد جاذب موج الكترومغناطیسی دانلود پایان نامه الكترونیک هواپیمایی طراحی و ساخت اتاق آنتن الكترونیک هواپیمایی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…

  • پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش تامین کنندگان

    پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش تامین کنندگان پرسشنامه اقدامات ایمنی تامین کنندگان پرسشنامه معیار گزینش تامین کنندگان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش…

  • بررسی عوامل اجتماعی موثر بر قاچاق کالا در ایران

    بررسی عوامل اجتماعی موثر بر قاچاق کالا در ایران قاچاق کالا تعهد اجتماعی تعارض ارزشی نگرشهای منفی وابستگی اجتماعی توسعه ناموزون اقتصادی– اجتماعی دانلود مقالات رشته علوم اجتماعی بررسی عوامل اجتماعی موثر بر قاچاق کالا در ایران دانلود مقالات علوم…

  • دانلود پرسشنامه ادغام فکر و عمل شافران و همکاران (TAF)

    دانلود پرسشنامه ادغام فکر و عمل شافران و همکاران (TAF) کلمات کلیدی : پرسشنامه TAF مقیاس ادغام فکر و عمل پرسشنامه ادغام فکر و عمل پرسشنامه ادغام فکر و عمل پرسشنامه شافران و همکاران پرسشنامه فکر غیراخلاقی مزاحم پرسشنامه ادغام…

  • بررسی انواع آسفالتهای حفاظتی و استفاده از آنها در شرایط مختلف

    بررسی انواع آسفالتهای حفاظتی و استفاده از آنها در شرایط مختلف انواع قیرها دانلود پایان نامه آسفالت های حفاظتی نگهداری و مدیریت راهها و جاده ها نگهداری روسازیهای آسفالتی و بتنی بررسی انواع آسفالتهای حفاظتی و استفاده از آنها در…

  • پرسشنامه بررسی نقش شاخص های فردی و سازمانی در بکارگیری سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک

    پرسشنامه بررسی نقش شاخص های فردی و سازمانی در بکارگیری سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک پرسشنامه مدیریت پرسشنامه یادگیری الکترونیک پرسشنامه سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک پرسشنامه بکارگیری سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی سفالینه های شوش از منظر زیبایی

    بررسی سفالینه های شوش از منظر زیبایی زیبایی سفالینه های شوش نقوش و نگاره های ظروف دانلود پایان نامه رشته هنر و گرافیک بررسی سفالینه های شوش از منظر زیبایی بررسی زیبایی سفالینه های شوش دانلود پایان نامه هنر و…

  • ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

    ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ارزش ویژه برند عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شاخصهای ارزش…

  • سیستم اثربخش ارزشیابی عملكرد كاركنان؛ مبانی ، رویكرد ها و روشها

    سیستم اثربخش ارزشیابی عملكرد كاركنان؛ مبانی ، رویكرد ها و روشها اثربخشی بهبود عملكرد ارزشیابی عملكرد مدیریت منابع انسانی ارزشیابی عملكرد كاركنان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید…

  • پرسشنامه رابطه توسعه منابع انسانی و چابکی سازمانی

    پرسشنامه رابطه توسعه منابع انسانی و چابکی سازمانی کلمات کلیدی : پرسشنامه توسعه منابع انسانی پرسشنامه چابکی سازمانی پرسشنامه استاندارد چابکی سازمانی پرسشنامه توسعه منابع انسانی تونکه نژاد و داوری پرسشنامه توسعه منابع انسانی تونکه نژاد و داوری (1388) پرسشنامه…

  • بررسی الگوهای تلفیق در برنامه درسی و ارائه الگویی مناسب

    بررسی الگوهای تلفیق در برنامه درسی و ارائه الگویی مناسب تلفیق در برنامه درسی برنامه‌های درسی تلفیقی الگوهای تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تلفیق در ایران سازمان دهی تلفیقی برنامه های درسی الگویی برای تدوین برنامه های درسی تلفیقی موانع…

  • پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی (بصورت جامع و کامل)

    پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی (بصورت جامع و کامل) توانایی تشخیص مفهوم مدیریت آموزشی و كاركردهای آن مدیریت آموزشی برقراری روابط انسانی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی توانایی تشخیص مفهوم مدیریت…

  • پاورپوینت مبحث تجزیه و تحلیل تعارض (تئوری بازی ها)

    پاورپوینت مبحث تجزیه و تحلیل تعارض (تئوری بازی ها) کلمات کلیدی : پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض تئوری بازی ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض (تئوری بازی ها) فصل9 کتاب اسکات به تعداد 47 اسلاید قابل…

  • پرسشنامه تاثیر کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه بر روی مدیریت و موفقیت پروژه

    پرسشنامه تاثیر کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه بر روی مدیریت و موفقیت پروژه پرسشنامه سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه پرسشنامه کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه پرسشنامه مدیریت و موفقیت پروژه رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر…

  • مدل ها و رویکردها و مولفه های توانمندسازی

    مدل ها و رویکردها و مولفه های توانمندسازی مدل ها و رویکردها و مولفه های توانمندسازی رفتن به سایت اصلی توانمند سازی مفهومی مبهم و غیر یکسان  داشته و افراد مختلف به تناسب ویژگی های خود از آن استنباط دارند…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مفهوم سند انتقال اجرایی

    مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مفهوم سند انتقال اجرایی شناسایی سند انتقال اجرایی انواع سند انتقال اجرایی ارکان تنظیم سند انتقال اجرایی دانلود مقاله سند انتقال اجرایی نحوه تنظیم سند انتقال اجرایی مشكلات بعد از تنظیم سند انتقال…

  • بررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران مدارس براساس نظریه لیکرت با رضایت شغلی دبیران

    بررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران مدارس براساس نظریه لیکرت با رضایت شغلی دبیران نظریه لیکرت رضایت شغلی سبک های رهبری رضایت شغلی دبیران سبک رهبری لیکرت سبکهای رهبری مدیران سبکهای رهبری مدیران مدارس رابطه بین سبک های رهبری…

  • پاورپوینت اخلاق کار و ارزشهای سازمانی

    پاورپوینت اخلاق کار و ارزشهای سازمانی پاورپوینت اخلاق کار و ارزشهای سازمانی پاورپوینت مدیریت اخلاقی اخلاقات و صفات بارز کارکنان دولت آفات و صفات ناپسند کارکنان و مدیران دولت تقوی تواضع توکل انتقاد پذیری جاذبه و دافعه سعه صدر ساده…

  • مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه

    مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه مطالبات معوق آسیب شناسى مطالبات معوق دانلود مقاله مطالبات معوق عوامل ایجاد مطالبات معوق بانكها علل ایجاد و رشد مطالبات معوق راهکارهای وصول مطالبات معوق كاهش مطالبات سررسید گذشته رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی 69 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی پیشینه اخلاق ترافیک شهروندی دانلود مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی پیشینه تحقیق اخلاق ترافیک شهروندی ادبیات نظری اخلاق ترافیک شهروندی فصل دوم…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سازمانی مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سازمانی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی سازمانی…

  • اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن

    اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه اهمال کاری پایان نامه اهمال کاری تحصیلی تاثیر خودکارآمدی بر اهمال کاری تحصیلی اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان…