چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
دانلود مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
پیشینه فعالیتهای ترفیع
ادبیات نظری فعالیتهای ترفیع
فصل دوم پایان نامه فعالیتهای ترفیع
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات و مبانی نظری فعالیتهای ترفیع

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

  • کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت- دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی

    کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت- دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی رفتن به سایت اصلی کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت- دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی افرایم توربان، دانشگاه…

  • پاورپوینت دولت و مسئولیت اجتماعی

    پاورپوینت دولت و مسئولیت اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت دولت و مسئولیت اجتماعی دولت و مسئولیت اجتماعی مفهوم مسئولیت اجتماعی تحقیق مسئولیت اجتماعی مقاله مفهوم مسئولیت اجتماعی مسئولیت اجتماعی دولت اجتماعی پایان نامه دولت و مسئولیت اجتماعی بررسی دولت و…

  • پایان نامه رشته برق و الکترونیک با عنوان زمین کردن سیستم های الکتریکی

    پایان نامه رشته برق و الکترونیک با عنوان زمین کردن سیستم های الکتریکی اثر شکل الکترود صفر کردن زمین کردن زمین الکتریکی سیستم های الکتریکی زمین کردن سیستم های الکتریکی دانلود پایان نامه رشته برق و الکترونیک با عنوان زمین…

  • پروپوزال امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    پروپوزال امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن…

  • پاورپوینت بررسی دستگاه های حفر تونل (TBM)

    پاورپوینت بررسی دستگاه های حفر تونل (TBM) پاورپوینت بررسی دستگاه های حفر تونل TBM پاورپوینت دستگاه های حفر تونل TBM دستگاه های حفر تونل TBM تحقیق دستگاه های حفر تونل TBM دستگاه های حفر تونل TBM تاریخچه حفاری طبقه بندي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداری ها

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداری ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد شهرداری مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد شهرداری دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد شهرداری پیشینه تحقیق در مورد ارزیابی عملکرد شهرداری پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداری دانلود…

  • ضرورت وجودی و مبنایی مجازات های بازدارنده

    ضرورت وجودی و مبنایی مجازات های بازدارنده تعزیرات شرعی  مجازات های بازدارنده تعزیر در قانون مجازات اسلامی تعزیرات در قانون مجازات تعزیرات در قانون مجازات جدید 1392 تعزیرات و مجازات های بازدارنده مجازات های تعزیری و بازدارنده قانون تعزیرات و…

  • فایل آماده کاتالوگ فارسی ارگ های pa50 و pa80 با فرمت pdf

    فایل آماده کاتالوگ فارسی ارگ های pa50 و pa80 با فرمت pdf کلمات کلیدی : کاتالوگ ارگ p50 کاتالوگ ارگ p80 دفترچه راهنمای ارگ p50 دفترچه راهنمای ارگ p80 رفتن به سایت اصلی کاتالوگ و دفترچه راهنمای استفاده از ارگ…

  • توسعه مشاركت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های تولید برق

    توسعه مشاركت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های تولید برق پروژه IPP نحوه محاسبه PA سرمایه گذاری صنعت برق پروژه های تولید برق تولیدكنندگان مستقل برق توسعه مشاركت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های تولید برق رفتن به سایت اصلی توسعه مشاركت…

  • پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی با عنوان افکار عمومی

    پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی با عنوان افکار عمومی متقاعدسازی نقش و کارکرد تبلیغ دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی با عنوان افکار عمومی خرید پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری…

  • مبانی نظری ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

    مبانی نظری ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در شرکتها مبانی نظری ارزش ویژه برند در شرکتها تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند مبانی نظری تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند رابطه آمیخته بازاریابی…

  • مصونیت قضائی قضات و وكلای دادگستری در حقوق فرانسه

    مصونیت قضائی قضات و وكلای دادگستری در حقوق فرانسه حقوق فرانسه مصونیت قضایی مصونیت قضائی وكلا و قضات دانلود مقاله حقوق بین الملل با عنوان مصونیت قضائی قضات و وكلای دادگستری در حقوق فرانسه خرید مقالات حقوق بین الملل سیستم…

  • تفسیر آیه اول سورة حمد

    تفسیر آیه اول سورة حمد دانلود تفسیر آیه اول سورة حمد تفسیر قرآن تفسیر نمونه تفسیر المیزان تفسیر سوره حمد سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت حقوق شهروندی

    پاورپوینت حقوق شهروندی پاورپوینت،شهروندی،تکالیف،حقوق شهروندی رفتن به سایت اصلی شهروندی ارتباطی است که افراد را به یک حکومت مشخص پیوند می دهد و در نتیجه برای فرد و حکومت، حقوق و تکالیفی ایجاد می شود.

  • بررسی مشکلات عاطفی کودکان در آثار نقاشی آنها

    بررسی مشکلات عاطفی کودکان در آثار نقاشی آنها خلاقیت نقاشی کودکان مشكلات عاطفی كودكان دانلود پایان نامه خلاقیت در نقاشی کودکان تحلیل نقاشی کودکان تهرانی و ارزیابی خلاقیت در آنها بررسی مشکلات عاطفی کودکان در آثار نقاشی آنها دانلود پایان…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

    پروپوزال و طرح تفصیلی اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان آمیخته ترفیع ارزش ویژه برند پروما اثر عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند پروپوزال ارزش ویژه برند…

  • بررسی فساد اداری در ساختار سازمانی

    بررسی فساد اداری در ساختار سازمانی راهکارهای کاهش فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری راه های کاهش فساد اداری فساد اداری در بانکها فساد اداری در نظام بانکی فساد اداری سازمانهای دولتی فساد اداری در سازمان های دولتی…

  • پاورپوینت تدوين برنامه تجاري (BUSINESS PLAN)

    پاورپوینت تدوين برنامه تجاري (BUSINESS PLAN) پاورپوینت تدوين برنامه تجاري BUSINESS PLAN ايده تجاري گام اول در طرح تجاري يك برنامه تجاري قابل دفاع ايده تجاري يك مدل كسب و كار چيست؟ اجزاي اصلي برنامه تجاري منطق برنامه بازار تحليل…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر انگیزاننده های فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی

    پرسشنامه بررسی تاثیر انگیزاننده های فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی پرسشنامه رفتارهای فرانقش پرسشنامه انگیزاننده های فضای فروشگاهی پرسشنامه رابطه انگیزاننده های فضای فروشگاهی با رفتار فرانقشی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر انگیزاننده های فضای فروشگاهی…

  • پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی با روایی و پایایی

    پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی کارکنان پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی دانلود پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی…

  • تئوریهای مختلف انگیزش و تبیین آن در رفتار سازمانی

    تئوریهای مختلف انگیزش و تبیین آن در رفتار سازمانی نظریه های انگیزش نظریه های محتوایی انگیزش نظریه های فرایندی انگیزش نظریه های محتوایی و فرایندی انگیزش تحقیق نظریه های انگیزش دانلود تحقیق نظریه های انگیزش تئوریهای مختلف انگیزش تبیین انگیزش…

  • مبانی نظری اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

    مبانی نظری اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان آمیخته ترفیع ارزش ویژه برند پروما اثر عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند در…

  • شناسایی عوامل و عناصر موثر در ایجاد فرسودگی شغلی و نحوه پشگیری از آن

    شناسایی عوامل و عناصر موثر در ایجاد فرسودگی شغلی و نحوه پشگیری از آن کلمات کلیدی : تعریف فرسودگی شغلی ابعاد فرسودگی شغلی دلایل فرسودگی شغلی پایان نامه فرسودگی شغلی تحقیق در مورد فرسودگی شغلی از خود بیگانگی و فرسودگی…

  • پروپوزال ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران

    پروپوزال ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران اعلامیه های سود نقدی نقدشوندگی سهام تفاضل بازده قیمتی سهام اعلامیه های سود نقدی شرکتها رابطه اعلامیه های سود نقدی با بازده نقدی رابطه اعلامیه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد مشتری به برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد مشتری به برند کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد مشتری به برند فصل دوم پایان نامه تعهد مشتری به برند دانلود مبانی نظری تعهد مشتری به برند پیشینه تحقیق تعهد مشتری به برند پیشینه…

  • استفاده از نرم افزار MATLAB جهت شبیه سازی و تحلیل ارتعاش درخت بادام

    استفاده از نرم افزار MATLAB جهت شبیه سازی و تحلیل ارتعاش درخت بادام مدل سازی ریاضی سیستم های دینامیكی ارائه مدل ریاضی سیستم تكاننده و درخت شماتیك لنگ و لغزنده مدل سیستم بررسی تاثیرتغییرات پارامترهای مختلف سیستم سیستم همکاری در…

  • پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی

    پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی اخلاق در بازاریابی ورزشی گستره اخلاق در بازاریابی ورزشی اهمیت اخلاق در بازاریابی ورزشی چالش های اخلاقی فراروی بازاریابی بازاریابی و…

  • مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق

    مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق پایان‌نامه erp پایان‌نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان‌نامه پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید برق روش پیاده سازی ERP…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات بر نگرش نسبت به تبلیغات برند و قصد خرید

    پرسشنامه بررسی تاثیر جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات بر نگرش نسبت به تبلیغات برند و قصد خرید پرسشنامه تبلیغات پرسشنامه تاثیر جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات پرسشنامه جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات پرسشنامه نگرش…

  • پاورپوینت ارز و روش‌هاي تأمين مالي

    پاورپوینت ارز و روش‌هاي تأمين مالي پاورپوینت ارز و روش‌هاي تأمين مالي تحقیق ارز و روش‌هاي تأمين مالي ارز و روش‌هاي تأمين مالي روش‌هاي تأمين مالي روش‌هاي پرداخت در تجارت بين‌الملل معاملات تهاتري خريد متقابل معامله جبراني معاملات باي بک…